مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 11:262023-07-27اقتصادي

فارس من| گلایه مخاطبان از افزایش اجاره بها مسکن در تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، مخاطبان فارس با ثبت پویشی با عنوان مشکل اجاره مسکن در تهران را حل کنید در سامانه مردمی فارس من، خواستار پیگیری این مسأله از مسؤولان شدند.

در بخشی از متن این پویش آمده است: هیچگونه نظارت و یا قانون قابل اجرایی برای کنترل رهن و اجاره مسکن در تهران و پردیس وجود ندارد و مالکین فقط با استناد بر همدیگر و چشم وهم چشمی و مشورت با دلال های املاکی که به فکر افزایش درصد خودشان هستند، قیمت گذاری می کنند.

ثبت کننده این سوژه در گفت وگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: بنده چون قادر به اجاره مسکن در تهران نبودم، تصمیم گرفتم در پردیس که مسکن ملی وجود دارد مستأجر شوم اما بعداً متوجه شدم که قیمت مسکن در پردیس با قیمت مسکن در تهران تفاوت چندانی ندارد.

وی با بیان اینکه برای اجاره یک خانه صد سال ساختِ 100 متری در پردیس باید حدود 450 میلیون تومان رهن و 6 میلیون تومان اجاره ماهانه پرداخت شود، ادامه داد: مردم ایران مردم صبوری هستند و توقع زندگی آنچنانی ندارند اما اکنون دغدغه مشترک همه مردم، مسکن و سپس خوراک و اتومبیل است که ما انتظار داریم برای این موارد اقدامات موثری انجام شود.

این مخاطب ضمن اشاره به اینکه با اقدامات دولت در راستای مالیات بر خانه های خالی قیمت مسکن در یک بازه به طور قابل ملاحظه ای افت پیدا کرد، ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| گلایه مخاطبان از افزایش اجاره بها مسکن در تهران

فارس من| گلایه مخاطبان از افزایش اجاره بها مسکن در تهران